Mijn winkelmand
Geen artikelen - € 0.00

Uw winkelwagen is leeg

Wij doen er alles aan om u via onze website voldoende te informeren over de artikelen. Mocht u desondanks een vraag hebben over de site of de producten, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of door gratis te bellen naar 0800 MAATWERK.

 

De veelgestelde vragen hebben wij hieronder gebundeld, wellicht staat uw vraag hier al tussen.

 

Veelgestelde vragen

 

1.       Waar kan ik een overzicht van mijn bestelling zien?

Als u op de site rechts bovenin kijkt ziet u ‘Mijn winkelmand’ staan, als u daarop klikt krijgt u een overzicht van uw bestelling te zien.

 

2.       Hoe kan ik een product vinden als ik niet weet in welke productlijn ik moet zoeken?

Rechts bovenin op de site vindt u een zoekbalk waar u een zoekopdracht kunt geven. Alle gerelateerde producten verschijnen overzichtelijk als zoekresultaat.

 

3.       Hoe kan ik het ‘aantal’ in mijn winkelmand aanpassen?

Door het ‘aantal’ achter een product te veranderen van bijvoorbeeld ‘1’ in ‘2’ en te klikken op het refresh icoon kunt u aanpassingen doen in uw winkelmand. Het aantal en de bedragen worden aangepast en uw winkelmand is weer up-to-date.

 

4.       Ik zie de korting niet apart terug in mijn winkelmand. Klopt dat?

Prijzen van de daily deal en andere aanbiedingen worden automatisch aangepast naar de aanbiedingsprijs. De prijs in uw winkelmand is dan de aanbiedingsprijs, uw korting krijgt u niet apart te zien. Wanneer u een kortingscode wilt gebruiken bij uw bestelling dan kunt u de kortingscode bij het afronden van uw bestelling invoeren bij de eerste stap waarbij u een overzicht van uw winkelmand te zien krijgt. De kortingscode kan onderaan in de witte balk ingevoerd worden. Wanneer u op het vinkje naast de ingevoerde code klikt, wordt uw korting automatisch verrekend.

 

5.       Testen jullie de producten zelf voordat ze op de site aangeboden worden?

Wij testen onze producten altijd eerst zelf voordat wij deze op de site aan u aanbieden. Zo kunnen wij de kwaliteit van de producten borgen. Daarnaast organiseren wij regelmatig testrondes bij onze trouwe volgers op Facebook. Als u ons gaat volgen op Facebook, kunt u zich aanmelden voor een testronde wanneer deze georganiseerd wordt. 

facebook_blue.png

 

6.       Hoe kan ik jullie volgen op Twitter?

Onderaan de pagina ziet u een logo van Twitter, door daarop te klikken en de aanwijzingen op het volgende scherm te volgen kunt u volger worden via Twitter en zo op de hoogte blijven van onze daily deals, aanbiedingen en ander nieuws.

twitter_blue.png

 

 7.       Kan ik mijn bestelling in laten pakken en rechtstreeks naar de iemand versturen?

Solarwindfree biedt u de mogelijkheid om een cadeau ingepakt te ontvangen, dit kunt u aangeven bij uw bestelling. Voor deze extra service worden geen extra kosten in rekening gebracht. Door een ander verzendadres op te geven dan uw factuuradres, wordt de factuur naar u toegestuurd en het pakketje naar een door u gekozen bestemming.

 

8.       Kan ik ergens op de site mijn mening kwijt over een product?

Bij ieder product op de site kunt u uw mening kwijt over een product bij het kopje ‘reviews’. Hier kunt u ook de mening van anderen lezen over het specifieke product.

 

9.   Hoe kan ik jullie volgen op Facebook?

U kunt ons volgen door onderaan de website op het Facebook logo te klikken en de aanwijzigen op de volgende pagina verder te volgen. Daarnaast kunt u ons op Facebook ook opzoeken onder de naam Solarwindfree, u kunt dan een vriendenverzoek sturen en zo op de hoogte blijven van onze daily deals, aanbiedingen en ander nieuws.

facebook_blue.png

 

10.   Hoe gaat een producttest via Facebook in z’n werk?

Zodra wij een nieuwe producttest willen organiseren, sturen wij via Facebook een advertentie met informatie over de testronde. U kunt zich aanmelden via deze advertentie.

Uit de geïnteresseerde kiezen wij willekeurig 5 geïnteresseerde uit. Zij krijgen het te testen product gratis opgestuurd met het verzoek dit product te testen en ons feedback te geven conform het bijgeleverde testpakket. U mag het product houden in ruil voor uw feedback (conform het testpakket). Wij vinden het belangrijk om te weten wat u van het product vindt.

facebook_blue.png

 

11.   Leveren jullie ook aan bedrijven?

Solarwindfree levert zowel aan particulieren als aan bedrijven. Mocht u van een product meer dan 10 exemplaren willen bestellen en/of willen laten voorzien van een bedrijfslogo, kunt u ons via het contactformulier vragen om een op maat gemaakte aanbieding.

 

12.   Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons betalen via iDeal of per vooruit betaling. Klik hier voor meer informatie.

 

13.   Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

Producten die voorradig zijn worden verstuurd op de dag dat uw betaling ontvangen is. Meestal is dat dezelfde dag als de plaatsing van uw bestelling. Wij versturen pakket met PostNL, waardoor u na ca. 1 á 2 werkdagen uw bestelling ontvangt. Wanneer producten niet voorradig zijn bedraagt deze levertijd ca. 2 á 3 werkdagen. Voor buitenlandse verzending dient rekening gehouden te worden met 3 tot 5 werkdagen naar omringende landen. Zodra uw pakket verzonden is ontvangt u de Track&Trace code zodat u uw pakket kunt volgen op www.trackentrace.nl.